• nutrients

Машварат барои шиками ҳамвор

фоиданок

Ҳар тобистон ба саломатӣ ва намуди зоҳириамон мо таваҷҷуҳи бештаре мекунем. Пайдо кардани шиками ҳамвор комилан имконпазир аст! Ин машваратҳоро амалӣ кунед ва аз доштани шиками ҳамвор баҳра баред.

  • На камтар аз 2 литр об дар як бинӯшед.
  • Нушобаҳои ширину газдорро комилан нанӯшед.

Drink at least 2 litres of water a day

  • Аз ширинӣ ва машрубот парҳез кунед.
  • Ғизои сернамак ва ширинро истеъмол нанамоед.
  • Ҷисматонро беҳ созед – сарро боло бардоред, пуштро рост намоед, шонаҳоро як ҷо нигаҳ доред.

Improve your posture

  • Талош намоед, ки ҳамарӯза ҳадди ақал 30 дақиқа қадам занед, ба толори варзиш биравед ва ё машқи хароб кардани шикамро анҷом диҳед.

Маҳсулот барои шиками хароб:

Foods for flat stomach

  • исфаноҷ
  • брокколи
  • лубиё
  • помидор
  • озодмоҳӣ (моҳӣ)
  • йогурти юнонӣ
  • тухм
  • авокадо
  • бодом

salmon

Дастурамалҳои сомонаи моро биомӯзед ва барои худ ғизои лазизе таҳия намоед, ки дар пайдо кардани шиками намунавӣ бароятон кӯмак расонад.

, , , ,