Дигар ҳеҷ парҳез бо таъсири йо-йо

зебо

Ин парҳез ба онҳое ихтироъ карда шудааст, ки аз таъсири йо-йо зарар дидаанд.

Таъсири йо-йо чӣ мебошад

Вақте ки мо парҳез мекунем, мо камтар калория сарф мекунем, вале системаи ҳазмкунии мо шадидтар кор мекунад. Якбора пасткунии истеъмоли калория, сабаби хароб шудани бофтаҳои чарбу ва мушакҳои моро ба вуҷуд меорад; ин амал мубодилаи асосии моддаҳоро низ суст мекунад. Пешравие, ки мо дар аввал мебинем, хом мебошад, азбаски он, асосан аз сабаби равондани об аз бофтаҳо, ба вуҷуд омадааст. Баъд аз оне, ки парҳезро ба итмом мерасонем, бадани мо якбора таъмини бофтаи чарбуро аз нав барқарор мекунад, ва инчунин ба ҷойҳое, ки пештар мушакҳо мавҷуд буданд. Бадан зуд ба истеъмоли камтари калория мегузарад, аммо дар поёни парҳез мубодилаи моддаҳо на он қадар тез мегузарад.

Аз карбогидратҳо худдорӣ кунед

Шахсоне, ки муштоқи карбогидратҳо мебошанд, одатан, ҳамаи он вазнеро, ки равонда буданд, дар поёни парҳез гашта ба даст меоранд. Истеъмоли ҳаррӯзаи ғизои бо карбогидратҳо бой иштиҳоро баланд мекунад ва боиси фарбеҳӣ мешавад.

jojo effect... Get through today by eating well, drinking alot of water and exercising.

Бинобар сабаби масъалаҳои дар боло зикршуда, барои комёбӣ, ҳар кадом парҳези дигар имконияти пасттар дорад, чунки мубодилаи моддаҳо сусттар мешавад ва бофтаҳои чарбуе, ки бояд нобуд кард, бештар мешаванд.

Якчанд маслиҳат оиди истифодаи ин парҳез:

Агар шумо истеъмоли карбогидратҳоро дар як рӯз ба як таом маҳдуд кунед, умед ҳаст, ки гуруснагии шумо сабуктар мешавад, ва ба харобшавӣ шурӯъ мекунед. Дар муддати ду ҳафта дар як рӯз ду маротиба хӯрок хӯред, ва як бори онро барои худро “мукофотонидан” истифода баред – ин метавон хӯроки наҳорӣ, пешин ё шом буд.

Jojo Effecs after weight reduction by physical activity

Чӣ тавр аз таъсири йо-йо канора гирифт?

Ин парҳез бояд, хуб тартиб дода шуда бошад, ва, дар давоми ҳафтаҳои зиёд дароз карда шавад. 1 кг бофтаи чарбу тақрибан 7000 ккал мебошад. Барои раҳо ёфтан аз таъсири йо-йо, шумо бояд мубодилаи моддаҳоро ҳар як 3-4 ҳафта, тавассути зиёд кардани калорияҳо, ривоҷ диҳед.

Таомҳо, аксаран, бояд миқдори камтарини карбогидратҳоро дар бар гиранд. Масалан, 115-150 г гӯшт ё ин ки моҳӣ, 60-90 г панир ва 2 косаи миёнаи сабзавот ё ин ки коҳу. Ин таом гушнагиро рафъ мекунад ва сатҳи инсулинро ба тартиб меандозад. Ин хӯроки фоиданок барои “мукофотонидан”-и худ мебошад, ки муносиб ва дорои карбогидратҳо мебошад.

Намунаи меню

Наҳорӣ
Як дона кулча
Пешин
Тӯши мурғи бо гиёҳҳо парварда шуда ва салат. Фиринии лимӯ ва чои хунук
Шом
Яке аз таомҳои “мукофотонӣ” – шумо метавонед худро андаке дилхуш кунед ва таоми дӯстдоштаатонро тайёр кунед.
Тавассути камтар кардани миқдори истеъмоли карбогидратҳо дар парҳези худ, шумо оҳиста, вале тадриҷан хароб хоҳед шуд.
, , ,