Парҳез барои саломатӣ

фоиданок

Диққатро беҳтар мекунад, хатари баъзе намудҳои саратонро паст мекунад, дар муборизаи зидди рӯҳафтодагӣ фоида мекунад ва рӯҳбаландии хуш меорад.

Мувозинат дар парҳез

Ин парҳез, дорои ғизонокии баланд мебошад ва бофтаҳои чарбуи барзиёдро нест мекунад.

Diet for Good Health contains all valuable resources on healthy eating, healthy diet tips, celebrity diet facts etc.

Маслиҳатҳои муфид – яъне, чиро хӯрд ва чиро нахӯрд?

озодмоҳӣ, самак, зағӯтамоҳӣ, шӯрмоҳӣ (моҳӣ бо равғани аъло бой буда, ҷузъи асосии парҳез мебошад)
нахӯд, лӯбиё, ҷавзҳо (манбаи арзишдори сафедаҳои растанӣ), миқдори зиёди сабзавот ва мева ҳар рӯз (беҳтарини онҳо сабзавоти дорои барги сабз ва меваҳои шириниаш паст мебошад)
равғани зайтуни extra virgin, равғани канола, ё равғани зағири хунукафшурда (равғанҳои арзандаки набояд барои бирёнкунӣ истифода шаванд, чунки бениҳоят тез месӯзанд)
равғани ҷуворимакка, офтобпараст ва соя (равғанҳое, ки мо бояд худдорӣ кунем) 
маҳсулоти ширии равғаннокиаш паст (ҳамчун манбаи як навъ сафедаҳои лозима тавсия карда мешавад)

гӯшти яшшик бе пӯсташ, ба мисоли тӯши мурғи марҷон – ин роҳи раҳо ёфтан аз кислотаҳои равғании сершуда
маҳсулотҳои дар равған бирёнкарда – тавсия карда намешаванд

- маргарин низ тавсия карда намешавад

тортҳо, кулчақанд, чипсҳо, шоколад ва ҳар гуна хӯришҳои хушк қатъиян маън ҳастанд

A vegetarian diet provides a wide range of health benefits.

Ҳангоми рӯҳафтодагӣ:

Асоси ин парҳезро сабзавот ва меваҳои тару тоза, инчунин кислотаҳои равғании сершуда, ташкил мекунанд. 

Ин парҳез барои онҳое мебошад, ки аз тарафи хизматҳои вазнини ҳаррӯзаи зиндагонӣ пахш карда шудаанд….

Ин парҳез, ҳамчун як намунаи мутаносиб, таҷрибаи эскимосҳоро ба асос гирифтааст (истеъмоли буттамева ва хушкмева, нӯшидани чой). Баданро бо бисёри витаминҳо, минералҳо, антиоксидантҳо, салитсилатҳо, ва инчунин бо ғоз таъмин мекунад, ки ҳангоми муқобилати пасти бадан ва паси сар кардани ҳавои сард, хеле ҳам зарур мебошанд.

Қисми муҳими ин парҳезро равғанҳои нахуст фушурда, ба мисоли равғани зайтун ва равғани канола ташкил медиҳанд, ки аз ҷиҳати сернокии кислотаҳои омега 3 ва антиоксидантҳо бой мебошанд. Барои ба анҷом расонидани парҳез, бадан ба карбогидратҳо эҳтиёҷ дорад, ба мисли нон аз орди нобехта, нони ҷавдор, вале шириниҳо бояд, тамоман маън карда шаванд.

Меню

Наҳорӣ:
Се порча нони ҷавдор, хамираи зағӯтамоҳӣ, салати помидор ва бодиринг бо равғани зайтун, чой

Пешин: 

Тӯшаи ҷӯшондашудаи мурғи марҷон, нешҳои тайёркардашудаи лӯбиёӣ, картошкаи бо пӯсташ пухтагӣ, об бо лимӯ

Шом:
Ду кулча аз орди нобехта, 3 порча ветчинаи камравған, салати мевагӣ, чой

плодоовочеконсервної промисловості
, , , , ,