Тамоман иваз намудани парҳез

мӯдшуда

Парҳез барои онҳое, ки пуртоқат ҳастанд ва метавонанд одатҳои худро иваз кунанд.

Total change diet includes a healthy diet programmeАз нав истеъмол карданро омузед

Ин намуди парҳез барои барои он пешбини карда шудааст ки тарзо ассосии истеъмоли хурокро иваз намояд. Ақидаи асосии ин намуди парҳез дар он аст ки, шахс худро гушна ҳис накунад.

Парҳези намуди нав ба мо нишон медиҳад ки чи тавр бояд дуруст истеъмол намуд, парҳези нав на аз миқдори хурок балки аз сифати он қаноатмандшуданро
меомӯзад.

Тағири умумии парҳез дар чист?

Ин на натанҳо парҳез балки қоидаҳои парҳез аст, ки барои тамоми  ҳайёт аст.

Термини “тағири умуми” аз барномаи беҳтаргардонии саломатии ғизо иборат мебошад, ки роҳҳои беҳтару осон дорад ки ва нафақат даст кашидан аз ғизо, балки мунтазам парҳез карданро меомузад.

Парҳез, на ин ки гушнанишини кардан, талаб мекунад ки амалҳо системикунонида бошанд.

Тавсифи парҳез. Чи беҳтар аст барои парҳези шумо?

Интихоби маҳсулот аз миқдори калорияҳое ки дар он вуҷуд дорад вобаста аст. Ақидаи ассоси дар он аст ки, бо тарзи дуруст ба роҳ мондани истеъмоли хурок. Дар як руз якбор истеъмол намудани хурок бас аст. Ин барои рафъи гуруснаги ва миқдори лозимаи калорияҳоро дар бадан нигоҳ медорад. Ин намуди парҳез аз маҳсулотҳои калорияшон кам ва ғизонокиашон зиёд, ба монанди меваю сабзавот иборат мебошад.

Ҳайётатонро тағир диҳед

Парҳез бояд бо обу-тоби паиҳами бадан дар як вақт гузаронда шавад.Барои ҳамин пиёда гаштан тавсия дода мешавад.
Ин пешниҳод боз метавонад дур кардани хасташавиро дур созад. Хасташавии, бисёр вақт барои бисёр истеъмол намудани хурок мусоидат мекунад

Мисоли меню:

Наҳори:
сето тухми бирён карда шуда, 2-то пухтании аз орд, 200 мл шири бе равған
Хӯроки пешинӣ:
банан
Хӯроки нисфирузи:
гӯшти мурғи марҷони қайлааш дур карда шуда бо сабзавот пухташуда
Хӯроки баъди нисфирузи:
як стакан тути заминӣ, ангур ё тамашк
Хӯроки бегоҳирузи:
60 г озодмоҳии бирён карда шуда, салат аз яр коса дони гандум

, , , , , , , ,