Диетаи табии – аз гӯшт парҳезкуни

мӯдшуда

Парҳезҳои бе гӯшти ҳархела, ҳамаи ғизоҳои даркориро медиҳад.

Бе гӯшт

Солҳои охир аз истеъмол дур кардани гӯшт аз як чизи ғайри табии ба як равияи одди мебадал гаштааст. Қоидаи ассосии парҳези бе гӯшт ин аст ки бояд аз истеъмоли гӯшт дар тамоми намуд худори кард.

Ғизоҳое ки ба мо миқдори муайяни протеинҳоро медиҳанд инҳоянд панирҳо, тухм, ярма ва лубиёгиҳо.

Tips for switching to a healthy vegetarian diet. Diet that doctors recommend to go vegetarian.
The Natural Diet Plan explores natural foods in the diet.

 Хароб шудан

Иваз намудани парҳез ба пастшавии вазн оварда мерасонад, махсусан дар марҳилаҳои аввал. Аммо гузаштан ба парҳезе ки дур намудани гӯштро дар бар мегирад паст шавии мунтазами вазнро дар назар дорад агар аз доираи парҳез дур набароед.

Ду даҳсолаи охир соҳаи истеъмоли хуроквориро рушду тарақиёт бахшид, ҳамчунин роҳҳои табобат ва пешгирии касалиҳоро бо роҳи парҳез. Шумо худатон парҳези ба Шумо дуруст меимадаро интихоб намоед

Меню

Наҳори
Ҷурғоти равғанаш дур карда шуда, як коса орди гандумии сиёҳ, шарбати афлесун, қиёми аз алафҳо тайёр шуда, як истакон шарбат, мисол шарбати  сабзи, себ ё афлесун

Хӯроки пешин
Спагети бо испаноқ ё risotto бе гӯшт бо як истакон шарбати афлесун, lettuce хӯриш бо соуси винегрет.

Хӯроки шом
Буридаи нон бо авокадо, пиёзи резакардашуда, помидор, шарбати лимӯ, чойи алафи ё ҷуворимакка ва нахӯд хӯриш бо пиёла чойи алафи.

, , , , ,