• nutrients

Аз беҳавсалагии баҳорӣ чӣ гуна раҳо шуд?

фоиданок

Новобаста аз он ки зимистон сард буд ё нарм, дар охири ин фасл мо ба ҷои он ки неру пайдо намоем, баръакс заъфу хастагӣ эҳсос мекунем. Чӣ гуна неруву тавоноӣ метавон пайдо кард?

Ба беҳавсалагии баҳорӣ чӣ гуна пирӯз шуд?

Ратсион ё режими ғизоии зимистонӣ витамини зиёде надорад. Аз ин рӯ ба ҳангоми табдили фасли сол одамон неруи кофиро эҳсос намекунанд, наметавонанд афкорашонро ҷамъу ҷур созанд ва корашонро ба самон бирасонанд, дар бораи табъи хира бошад умуман метавонем хомӯш бошем. Дар ин ҳангом шамол хӯрдан ва бемор шудан хеле муфт ба даст меояд.

Ин ҳолат ҳамасола такрор мешавад, аммо сиҳатии шумо дар ихтиёри шумост. Барои беҳтар сохтани сиҳатӣ дар ин замони гузариш, бояд таваҷҷуҳамонро ба ратсиони дуруст равона намоем ва чанд маслиҳати муфидро ҳамарӯза ба иҷро расонем:

Занимайтесь физическими нагрузками;

  • Ба кори ҷисмонӣ машғул шавед;
  • Талош кунед ба ҷисми худ неруи офтоби баҳориро шомил созед – 15-дақиқа қадам задан дар ҳавои кушод, ба ҳангоми ғизои нисфирӯзӣ, қодир аст муъҷиза биофаринад;
  • Дар хотир дошта бошед, ки ҳатман миқдори зиёди обро мебояд нӯшид.

Помните, что нужно употреблять как можно больше воды

Дастурамалҳои неруноки сабзавотӣ

Хеле муҳим аст, ки дар мувофиқа бо маслиҳати мутахассисин организмро ба миқдори зарурии витамин таъмин кард.

Энергетические овощные рецепты

Чи чиз метавонад манбаи беҳтарини витаминҳо бошад? Хушмаззатарин ғизо аз ҷолибтарин сабзавот! Беҳтарин ҷанбаи сабзавот он аст, ки онҳо метавонанд дар дилхоҳ ғизо истифода шаванд. Онҳоро ҳатто метавон нӯшид: лазизтарин смузиро (як навъи нӯшоба) омода кунед – исфаноҷ (шпинат)-и яхшуда барои ин кор мувофиқтарин интихоб аст!

смузи

Инҷо шумо метавонад чандин навъи дастурамал барои таҳияи дилхоҳ ғизо – ғизои субҳона, наҳор ва шомро пайдо намоед.

, , , , , ,